Cum comand on-line?

Home / TERMENI SI CONDITII / Cum comand on-line?
 

Bun venit!

Aceasta pagina a fost creata in urma numeroaselor cereri primite de la vizitatorii site-ului www.bliss-art.ro care nu au posibilitatea de a se deplasa la showroom si doresc achizitionarea anumitor produse on-line.

____________________________________

Dorim sa va informam ca suntem la dispozitia Dvs si va putem acorda asistenta rapida prin WhatsApp (butonul de pe site) sau telefonic inainte de a lansa o comanda, pentru a ne asigura ca faceti alegerile potrivite proiectului Dvs. La cerere, va putem transmite poze sau video cu produsele dorite si va putem oferi orice informatie tehnica de care aveti nevoie.

Review-urile primite de la o mica parte din clientii nostri pot fi citite la finalul acestei pagini.

____________________________________

Inainte de lansarea unei comenzi on-line, va rugam sa cititi cu atentie urmatoarele informatii:

TERMENI SI CONDITII:

A. PREZENTAREA SITE-ULUI:

  1. www.bliss-art.ro nu este un magazin on-line si nu intra nu intra sub incidenta Legii nr. 365 / 2002, privind Comertul Electronic;
  2. Se considera comanda online orice comanda transmisa de la distanta (prin e-mail, SMS, WhatsApp);
  3. Prezentarea produselor pe acest site este insotita de descriere (compozitie, clasa de trafic, grosime, tara de origine, etc), pret, termen al comenzii, detalii pe care Cumparatorul este rugat sa le analizeze cu atentie inainte de a lansa comanda;
  4. Toate produsele comercializate se aduc pe comanda speciala, la cererea fiecarui Cumparator in parte iar acesta este motivul pentru care comenzile lansate on-line se platesc in avans (nu trimitem prin curier cu plata ramburs);
  5. Cumparatorul care refuza asistenta noastra, lanseaza o comanda on-line pe propria raspundere;

B. PROCEDURA DE COMANDA:

  1. Cumparatorul selecteaza si completeaza formularul de contact potrivit (PERSOANA FIZICA sau PERSOANA JURIDICA, in functie de cum doreste sa fie emisa factura fiscala);
  2. In urma completarii formularului, Cumparatorul va primi la adresa de email indicata o proforma (sau factura fiscala de avans, dupa caz) care cuprinde valoarea totala a comenzii;
  3. Comanda se va lansa catre producator numai in urma confirmarii platii (Cumparatorul va trimite o copie a viramentului bancar la adresa de email: contact@bliss-art.ro sau pe numarul WhatsApp 0755125477); Proforma (sau factura fiscala de avans)  se emite cu o scadenta de 0 zile calendaristice. Daca plata nu s-a efectuat in termen de maximum 3 zile calendaristice, comanda se anuleaza;
  4. Comanda este insotita de o factura fiscala finala, detaliata, care cuprinde stornarea avansului incasat;

____________________________________

C. LIVRAREA:

  • Produsele necasante (tapet, mocheta, gazon, etc)

se livreaza la adresa indicata prin Fan Curier  sau prin firma de transport colaboratoare in termenul specificat pe site si / sau discutat la momentul lansarii comenzii, iar plata transportului cade in sarcina Cumparatorului (sau poate fi gratuit – se negociaza dupa caz, in functie de valoarea totala a comenzii); Costul transportului difera in functie de: distanta, greutate, volum si poate fi aflat doar in momentul intocmirii online a AWB-ului (in cazul livrarii prin curier) sau la momentul lansarii comenzii (in cazul livrarii prin colaboratori).

  • Produsele casante (gresie, faianta, etc)

se livreaza la adresa indicata prin Pallex (firma specializata de transport), in termenul specificat pe site si / sau discutat la momentul lansarii comenzii + 48 de ore lucratoare de la predarea comenzii catre aceasta (sau + 24 ore lucratoare, cu taxa de urgenta), iar plata transportului cade in sarcina Cumparatorului (sau poate fi gratuit – se negociaza dupa caz, in functie de valoarea totala a comenzii); Costul transportului difera in functie de: distanta, greutate, volum si se calculeaza la momentul emiterii ofertei si / sau proformei. Produsele se livreaza pe europaleti infoliati, nesuprapozabili, cu masini dotate cu lift si liza si ajung intacte la destinatie;

  • Societatea detinatoare a site-ului www.bliss-art.ro nu isi poate asuma eventuale defecte generate in urma transportului prin Fan Courier sau prin alta firma de curierat; in cazul in care produsele livrate prin Pallex sau prin alta firma de transport (exclus curierat) prezinta probleme la momentul descarcarii comenzii, acestea se vor specifica pe CMR -ul prezent la sofer si se vor comunica apoi Vanzatorului in scris (pe e-mail sau WhatsApp) impreuna cu poze care fac dovada sesizarii, in termen de maximum 24 ore;

____________________________________

D. TERMENE DE LIVRARE:

  • Termenele de sosire a comenzilor in Bucuresti sunt specificate pe pagina fiecarui produs in parte, acestea fiind termenele standard. Deasemenea, acestea se discuta si la momentul lansarii comenzii si vor fi specificate pe proforma in baza careia se efectuaeza plata.
  • Avand in vedere schimbarile survenite in urma pandemiei de COVID 19 si a majorarii pretului la combustibil care au dus la:  reducerea capacitatii de productie a fabricilor, reducerea stocurilor disponibile la producatori, generarea unei crize in domeniul transportului intern si international, termenele specificate pe site-ul www.bliss-art.ro pot suferi modificari ulterioare, insa nu pot depasi 4 saptamani peste termenul transmis initial. Prin lansarea unei comenzi on-line, Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru eventuale intarzieri ale onorarii acesteia, iar in masura posibilitatilor, reprezentantii SC BLISS ART DESIGN SRL vor comunica Cumparatorului – in timpul perioadei de tranzit  – statusul comenzii sale.
  • In cazul in care o comanda a depasit termenul transmis initial din diverse motive si Cumparatorul doreste denuntarea (anularea) acesteia, va comunica intentia sa in scris prin urmatoarele canale:
  1. email catre contact@bliss-art.ro;
  2. mesaj pe WhatsApp la numarul 0755125477;
  3. mesaj SMS la numarul 0755125477;
  4. formularul de contact de pe www.bliss-art.ro/contact
  • In urma solicitarii Cumparatorului, SC BLISS ART DESIGN SRL va emite o factura fiscala de stornare a avansului incasat de la acesta, iar restituirea sumei respective se va efectua in termen de 14 zile de la data comunicarii in scris a denuntarii comenzii, conform Art. 13 din OUG nr 34 / 2014.
  • Denuntarea unei comenzi nu poate fi facuta in timpul termenului transmis la lansare, atat timp cat acesta urmeaza a fi respectat.

 

E. POLITICA DE RETUR

  1.  Un produs poate fi returnat numai daca nu corespunde comenzii lansate de catre Cumparator si trebuie sa fie intact, cu ambalajul nedesfacut. In astfel de caz, acesta va fi inlocuit;
  2. Reclamatiile se accepta in termen de 14 zile calendaristice de la data receptionarii comenzii si se transmit prin e-mail la adresa: contact@bliss-art.ro sau pe WhatsApp la numarul: 0755125477 / 07551 BLISS; Nu se accepta nici o reclamatie transmisa peste termenul de 14 zile specificat!
  3. Nu se accepta retururi fara un motiv intemeiat, cum ar fi: defect de fabricatie sau cod gresit;

___________________________________________________________

ATENTIE!

Comenzile on-line se fac pe raspunderea Cumparatorului.  Recomandam vizualizarea produselor la showroom inainte de a fi comandate!

___________________________________

DESPRE STOCURI:

Toate produsele se aduc pe comanda speciala, direct de la producatori, pentru ca fiecare client sa beneficieze de lot unic!

      Acelasi produs achizitionat din loturi diferite poate presupune diferente vizibile de ton si calibru (detalii aici).

 BLISS ART ofera o gama foarte variata de finisaje destinate amenajarilor interioare si exterioare, iar fiecare comanda in parte este tratata cu deosebita atentie si se lanseaza direct catre producator. Ceea ce inseamna ca tu vei achizitiona produse noi, din acelasi lot, fara diferente de nuanta sau calibru, care nu au fost stocate si manipulate de nenumarate ori, lucru care le garanteaza si calitatea, mai ales ca anumite articole necesita conditii de depozitare impuse de catre producatori (anumiti indici de umiditate, lumina, temperatura, etc.)

PERSOANA FIZICA

DATE DE FACTURARE
  1. Nume si Prenume*:
  2. Serie si Numar Carte de identitate*:
  3. CNP:
  4. Adresa din Cartea de Identitate *:
    ADRESA DE LIVRARE:
  5. Judet: * Localitate: *
  6. COMANDA TA
    1. Denumire / cod produs si cantitate: Gama din care face parte (in titlul paginii produsului): *
  7. Iti multumim pentru incredere! Impreuna, amenajam inteligent.

PERSOANA JURIDICA

DATE DE FACTURARE
  1. ADRESA DE LIVRARE:
  2. Judet: * Localitate: *
  3. COMANDA TA
    1. Denumire / cod produs: * Gama din care face parte (in titlul paginii produsului): *
  4. Iti multumim pentru incredere! Impreuna, amenajam inteligent.

General Data Protection Regulation (GDPR)

Prin completarea unuia din formularele de comanda de mai jos Cumparatorul ia cunostinta despre prelucrarea datelor sale cu caracter personal de catre Vanzator si isi exprima acordul / consimtamantul in mod liber, expres si neechivoc cu privire la astfel de prelucrari pentru executarea unei actiuni comerciale (emitere proforma /  factura fiscala / aviz de expeditie) si pentru indeplinirea obligatiilor legale din domeniul fiscal, in conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor de prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestora, precum si cu prevederile Regulamentului UE 679/2016 ce devine aplicabil incepand cu data de 25.05.2018.

Vanzatorul nu va folosi datele cu caracter personal ale Cumparatorului in alte scopuri de cat cele legale prevazute de Ordinul ANAF nr. 1105/2016, sectiunea 2, Alin. 3 si nu le va transfera nici unui tert fara acordul / consimtamantul Cumparatorului.

Pentru informații suplimentare legate de protecția datelor, va rugam sa ne transmiteti un e-mail la adresa contact@bliss-art.ro si va raspundem cu placere. 

Daca doriti ca datele dumneavoastra de contact sa fie sterse, va rugam sa ne trimiteti o solicitare la adresa: contact@bliss-art

In cazul in care nu primim o solicitare ferma din partea dumneavoastra de a va sterge datele de contact, le vom pastra pana la expirarea termenului legal sau pana la primirea unei cereri de stergere.

Te rugam sa citesti aici POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

Ultimele 27 comentarii
  • Daniela - Targoviste

    Eu am avut incredere sa comand on-line si sa platesc 100% in avans cateva role de tapet, iar totul a decurs ireprosabil! Comanda a sosit intacta, in termenul stabilit, insotita de factura.
    Oamenii de le BLISS sunt de incredere, mai ales ca te si ajuta sa iti calculezi necesarul de materiale astfel incat sa nu comanzi aiurea. Habar nu aveam cum se calculeaza tapetul dar cineva de acolo m-a ajutat prim email (le-am dat dimensinile peretilor) si a venit la fix!

  • Mihai

    firma serioasa, care iti trimite comanda in termenul promis, intacta. am comandat tapet, arata exact ca in pozele de pe site. nu mi-a fost frica sa platesc anticipat.

  • Mariana

    Si eu am comandat mozaic, sunt din Satu Mare, am platit in avans si comanda a venit in termenul pe care mi l-au dat.

  • Cristi

    Chiar daca platesti in avans comanda iti vine direct de la fabrica si ai siguranta ca produsele sunt dintr-un singur lot. Se merita!
    #multumesc #blissart #calitate #profesionalism

  • Diana Mihalache

    Am primit mocheta! 🙂 Este superba, este pufoasa, este minunata! Am comandat-o online, am platit in avans, a ajuns in termen, fara probleme!
    Multumesc din suflet! Voi reveni! 😀

    • Melania

      Foarte prompti si corecti!

  • Viorel

    Comanda primita in termenul dat! Multumesc!!!

  • Mihaela

    Astazi am primit a doua comanda lansata online aici si a sosit ca si prima in termenul transmis bine ambalata si intacta. O sa mai am nevoie si de plinte cam in 3 sapt sper sa fie la fel de ok!

  • ADY

    De incredere, foarte seriosi!

  • VIO

    COMANDAT, PLATIT, PRIMIT! FARA PROBLEME, FARA STRES!

  • ioan

    …buna ziua,va rog,exista diferenta de calitate la mocheta-village- fata de -cars-?…pot plati cu card brd ?Multumesc !

    • Bliss Art

      Buna ziua,

      Nu exista diferente de calitate intre cele doua mochete! Puteti plati cu cardul doar la showroom, sau prin virament bancar daca nu aveti posibilitatea unei vizite pana la noi.
      O zi frumoasa!

  • pavel dorina

    buna ziua,sunt din tg mures,unde as putea vedea produsele ?avem in oras sow rom?va rog sa mi raspundeti pt ca am vazut un model cel putin de faianta care imi place.Multumesc

    • Bliss Art

      Buna ziua,
      Avem showroom doar in Bucuresti. Va rugam sa regasiti datele noastre de contact aici.

  • Dorina

    Buna ziua!sant .din Barlad.jud VAslui,am vazut la d_voastra o faianta pe care doresc sa o comand,cum procedez?cum platesc?si in cat timp o pot primi?multumesc!

    • Bliss Art

      Buna ziua,
      Mai sus este publicata toata procedura de comanda 🙂

  • George

    Buna ziua, comanda a ajuns la timp intacta. Va multumesc!!!!

  • Marian Tanase

    Se merita! Pentru ca toate placile de gresie si faianta pe care le-am comandat au ajuns intregi, nicio ciobitura, puse frumos pe palet din lemn, infoliate cu grija. Toata stima si multumesc mult!

  • ION NEDELCU

    PANA CUM, SINGURA FIRMA LA CARE AM APELAT SI CARE A RASPUNS FOARTE PROMPT LA ORICE INTREBARE, LA ORICE APEL! COMANDA SOSITA INTACTA, NIMIC DE REPROSAT! MULTUMESC!

  • Marieta Andries

    A intarziat comanda vreo 4 zile, dar toata gresia a ajuns intreaga, nicio placa macar crapata, dintr-un singur lot (asa cum mi s-a spus de la inceput) si am primit si consiliere pe whatsapp inainte de a comanda, ca sa aleg in functie de bugetul meu si de nevoile mele! De apreciat aceasta firma! Multumesc, voi mai reveni!!

  • AURA

    RECOMAND CU TOT DRAGUL!! AM PRIMIT ASISTENTA PE WHATSAPP, NU A FOST NEVOIE SA MA DEPLASEZ LA MAGAZIN, MARFA PRIMITA IMPECABIL!!

  • Alin Visarion

    am discutat doar pe whatsapp, am platit si comanda a ajuns impecabila (2 paleti cu gresie) toate placile intregi, am primit exact ce am comandat! recomand firma, este serioasa!

  • Iuliana

    Pot interveni ceva intarzieri in livrarea comenzii – cum mi s-a intamplat si mie – insa nu exagerat de mari si este de inteles avand in vedere perioada ciudata in care ne aflam. Insa, totul este impecabil: produse, ambalare, livrare, consultanta, tot si se merita! Recomand!

  • Adrian

    LIVRARE IMPECABILA! CONSULTANTA DE NOTA 10 INAINTE SA ITI IA BANII, SE ASIGURA CA AI INTELES CE COMANZI, CA AI CALCULAT PIERDERI, CA STII CUM SE MONTEAZA, ETC! RECOMAND!!

  • Dorin Marcu

    Sunt din Sibiu, am comandat mocheta SUSPENSE (pe care, apropo, o recomand tuturor pt ca este extraordinara!). Inainte de toate, am fost ajutat pe whhatsap cu calculul cupoanelor in baza unui plan pe care l-am trimis. Cei de la BLISSART au calculat in asa fel incat sa am pierderi cat mai mici, mocheta sa se poata monta pe acelas sens (altfel, arata nasol din cate am inteles), mi-au explicat cum se monteaza, mi-au raspuns la toate dilemele mele tehnice, ce mai, tot respectul!
    Livrarea s-a facut in 3 saptamani cum mi-au spus de la bun inceput, iar mocheta a venit impecabila!

  • Ionut Niculescu

    Livrare corecta, impecabila, prompta!

  • George Mihail

    Foarte prompti, produsele sunt de calitate, nu ciurucuri ca in magazinele mai ieftine, totul a ajuns la timp, fara sparturi!

Parerea ta este importanta!

Deschide WhatsApp
1
Informatii & comenzi
Buna ziua. Va putem ajuta?